CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 27 September 2012

ding dong.....

aku = careless..nice..yg baik hati...yg sopan santun..dan berbudi bahasa..kihkih...(tanye mak la...dan mak akan kate itu suma dusta hehe)

aku = dah tunang 10 oktober 2010 n kawen 24 jun 2011 ;) cayang my husbend cgt2!! amirul hakimi luv u lalink..~~ (doakan kami bhagia smpi ble2...n dikurniakan cahaya mata yg baik2..amiin)

aku = 11 july 2012 melahirkan seorang puteri, 2.7kg 12.45pm, tetapi Allah SWT lebih mengetahui segala dan menyimpan arwah bayi kami....insyaallah..sume ini ada rahmat di sebalik dugaan ini..aku sekeluarga menerima ujian ini..insyaalah...

aku = suke gelak n nangis (mse nangis pun leh gelak pe;) seyes...sronok

aku = keje n part time study..

hubby = keje sendiri (korang kalo ade problem rumah ke...ape ke..calling2 la or drop ur coment, berkenaan ngan waterproofing and civil work k..~~ceh promote laki sendiri ehheh...biarpun ;p )

hubby = muke nampak garang but nice sgt..luv dgn character die...hmmm......---------<@



mse tunang 10/10/2010


 mse lepas kenduri 25 jun 2011





aku&hubby = enjoy with my life!! with my fmily n my family in law.......

No comments:

Post a Comment